Jaarverslag 2021

In het jaarverslag van 2021 blikken we terug op de werkzaamheden van PBI, tijdens weer een jaar in de corona pandemie. Ondanks de moeilijkheden van de pandemie, waren er genoeg mogelijkheden om twee jubilea te vieren: het vijf-jarig bestaan van Shelter City en het 40-jarig bestaan van PBI!

In 2021 heeft PBI drie Speaker Tours mogen verwelkomen, uit Nicaragua, Colombia en Kenia. Wij zijn erg tevreden over de aandacht die we hebben kunnen richten op de verdedigers ten tijde van deze Tours. Naast de Speaker Tours hebben wij ook weer drie mensenrechtenverdedigers mogen ontvangen binnen het Shelter City project. Het jubileum jaar van PBI konden wij niet zomaar voorbij laten gaan. Hiervoor hebben wij een pub quiz georganiseerd en met trots verschillende online campagnes uitgezet.

We willen iedereen die in 2021 met PBI heeft samengewerkt enorm bedanken voor haar of zijn tijd, energie, enthousiasme, moed en vastberaden solidariteit om samen met de verdedigers te zijn die in gevaar zijn.

Jaarverslag PBI – NL 2021